ga('set', 'anonymizeIp', true); ga('send', 'pageview');

“Domeinnaam” en “wachtwoord vergeten” in iMuis Online

3 december 2019 | Kantoornieuws


Beste gebruiker van iMuis Online,

“Domeinnaam”

Wij hebben gemerkt dat onze klanten soms problemen hebben met inloggen in iMuis Online ondanks dat de juiste gebruikersnaam en wachtwoord zijn ingevuld. Meestal blijkt dan dat er geen “Domeinnaam” staat ingevuld. In dit veld dient u het volgende in te vullen: firstlines

 

“Wachtwoord vergeten”

Het kan voorkomen dat u uw wachtwoord voor iMuis Online bent kwijtgeraakt. In dit digitale tijdperk met onze vele gebruikersnamen en wachtwoorden kan dit gebeuren.  Dan kunt u op “wachtwoord vergeten” klikken en u krijgt een nieuw wachtwoord toegezonden. Door technische problemen heeft dit een tijdje voor iMuis Online niet gewerkt. Inmiddels is dit weer hersteld en kunt u hier weer gebruik van maken.

Heeft u hier vragen over of gaat het inloggen niet dan kunt u contact met ons opnemen via telefoon 0546 – 62 99 20 of per mail support@hendriksen.nl

 

Met vriendelijke groet,

Team First Line Automatisering

 

 

 

 

 

Terug naar overzicht

Vraag nu online uw internet boekhoudpakket aan